7 Mayıs 2011 Cumartesi

Azerbaijan Connections and Exchange Program və mən

       Azerbaijan Connections and Exchange Program və mən

Azerbaijan Connections and Exchange Program mənim təhsil yeniliklərinin öyrənilməsində və inkişafında ən yaxın yol göstərənim olub. Mən bu təşkilatın köməyi ilə çoxlu yeniliklər öyrənmişəm. İndiyədək əldə etdiyim bütün bu nailiyyətlərə görə mən Azerbaijan Connections and Exchange Programa öz minnətdarlığımı bildirirəm.
2003-cü ildən ilk könüllü –Amy Peterson ilə tərəfdş kimi işlədim. Birlikdə dərs dedik və layihələrdə iştirak etdik. 2004-cü ildə məktəbimizdə “Project Harmony” təşkilatının internet mərkəzi açıldı və mən bu mərkəzin koordinatoru oldum.
Yaxşı işimə görə təşkilatın onlayn qəzetində və bülletenində haqqımda dəfələrlə yazılar dərc olundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder